Monday, February 22, 2010

bersama bro...

beberapa bulan yang lepas aku memang sangat rajin membaca ruangan 'bersama bro' di dalam sebuah akhbar melayu tersohor di malaysia...
namun ruangan itu telah ditamatkan atas sebab-sebab yang tidak didedahkan oleh penulis ruangan tersebut...
walaupun ada sedikit kehampaan tetapi aku masih mempunyai semangat untuk mengambung sisa perjuangan beliau di ruangan itu..
menulis tentang perihal sang perempuan...
kerana ruangan perempuan menghentam lelaki aku lihat terlalu banyak dan bertubi-tubi...
apa salahnya jika aku menjai cermin kepaa mereka supaya mereka juga sear kelemahan mereka andai mereka benar-benar ikhlas mahu memperbetul diri...
jika bahasa aku dilihat agak kasar itu tiak bermakna aku membenci mereka kerana aku udah menjaga tutur bahasa aku sepertimana yang telah aku katakan pada post yang terahulu...
aku mengkritik atas dasar yang baik dan ikhlas...
maka itu terimalah teguran aku di sini juga dengan hati yang redha....

No comments: