Monday, September 14, 2009

ikhlas dariku

kususun sepuluh jari memohon ampun dan maaf sempena hari raya yang bakal menjelang tiba...
sekiranya bahasa yang aku gunakan dalam tulisan aku agak kasar..
aku akui walaupun aku menjaga tatasusila aku dalam penulisan..
tapi ada kalanya aku mengasari pembaca aku secara tidak sengaja..
lantaran kelemahan aku itu aku sekali lagi memohon ampun dan kemaafan sempena hari yang mulia - aidilfitri
walaubagaimanapun aku masih tetap akan menulis...
sejurus cuti hari raya aku akan menyambung kembali apa yang aku telah mulakan di sini..
maaf juga kerana sepanjang bulan ramadhan aku tidak update post-post yang baru..
biarlah aku menghormati ramadhan - bulan yang penuh keberkatan...
akhir kata selamat hari raya aidilfitri...
pandu dengan selamat, ingatlah orang yang tersayang..

No comments: