Wednesday, November 26, 2008

aku side sebelah pula..?

untunglah kamu wahai para-para gadis..
sebab kali ni aku akan menyebelahi kalian pula..
cuma buat sementara waktu sahaja...
dikala aku sedang mendengar lagu faizal tahir...
aku secara tiba-tiba bangkit pula untuk menulis blog....
kali ini aku akan bicara tentang prerihal lelaki...
yang di 'queen' control oleh pasangan...
aku terkadang rasa geram pula melihat karenah mereka...
mengapa mereka kaum aku sanggup pula dikawal sehabis-habisnya...
mengapa tidak melawan..
adakah kerana takut kehilangan...
kehilanagan ganjaran kerana bercinta...?
janaganlah cuba mengarut begitu...
kalau belum melansungkan apa0apa ikatan tidak perlulah terlalu ekstrem...
dalam perhubungan...
cukuplah sekadar yang termampu...
ungkapan lautan api atau sebagainya bukan alasan untuk dikawal serapinya...
cuma sekadar kata-kata manis untuk menjaga perhubungan...
disamping menjaga tatasusila perhubungan...
jika tidak dapat banyak...
sikit pun sudah memadai.....

2 comments:

Anonymous said...

ehm...kdg2 dr lelaki tu sndr yg sgup dikawal n kdg2 mmg saje je nk show of dpn mbr2 yg kununye dy ckup baik smpi sgup di control...ego!tp kpd wanita2 kat lua tu,jgnla smpi di control atau m'control...xbaik punyer...hohoho bushan lor nti sbb setiap hbgn ad bts2nye...;)

whutdaheck said...

iye ke....
x sangka ada juga hamba cinta seperti itu.....
yang baik jadikan teladan...
yang buruk itu sempadan...