Thursday, November 6, 2008

permintaan yang pelik...

aku masih hairan sampai sekarang...
kenapa perempuan suka membuat pelbagai permintaan pelik-pelik...
tidak cukupkah dengan apa yang sudah ada....
andai kata ada yang mereka belum dapat kecapi tidak salah...
tapi jika apa yang mereka tidak dapat kecapi itu hendak pula dikecapi atas usaha orang lain...
bagi aku sangatlah melampau...
munkin sampai hari ini dan juga kesinambungan blog aku dalam friendster aju lbih cenderung dilihat sebagai anti perempuan...
tapi sebenarnya aku menjadi meluat akibat dari pengalaman hidup aku yang tidaklah begitu cantik warnanya...
jika ada yang masih tertanya-tanya...
teruskan ikuti blog aku dan korang mungkin akan lebih memahami aku...
cerita ini hanya tentang aku dan tidak akan berkait dengan yang lain......

2 comments:

Things in my mind said...

bukan semua perempuan sama...tak boleh kategorikan semua serupa...alangkan rambut sama itam ati lain2 inikan pulak seorang individu...mungkin tiada yg betul2 memahami kehendak dan naluri..renungkan..atau juga...mungkin dia tercipta...bukan untukmu... :)

whutdaheck said...

alasan yang bagus untuk membela nasib perempuan...
perempuan rambut dah tidak lagi hitam..
hati lebih kurang..
cuma dia bukan tercipta untukku adalah point yang aku setuju....