Tuesday, November 18, 2008

berehat seketika..

assalamualaikum...
aku buka semula blog ini setelah sekian lama aku sepi kerana urusan yang aku tidak dapat nak elakkan..
hari ini aku terdetik untuk menulis tapi aku beri kelonggaran dan berhenti untuk mengutuk kaum yang satu lagi tu..
kononnya kaum yang lemah...
tapi suka bermaharajalela...
kalaukan tidak mana nak datang istilah 'queen control..'
baik aku hendak beri pujian kepada kaum ini kerana ketabahan mereka..
tabah menahan dugaan kecil daripada pasangan masing-masing...
walhal tidak perlulah mereka menabahkan diri....
kerana keremehan perkara itu...
kerana jika terlebih perhatian terhadap perkara kecil itu akan terserlah pula lakonan yang pasti tidak akan mendapat anugerah oskar mahupun anugerah dekan....
jadi aku serahkan kepada kaum berkenaan untuk menilai akan keperihatinan mereka yang bagi aku tidak perlulah diperbesarkan...

3 comments:

Missfasha said...

aku terase ckit la woi!!~~~

Anonymous said...

terasa nape...?

whutdaheck said...

fasaha ape yg ko terasa....?