Tuesday, November 25, 2008

mimpi manis...

baru-baru ni aku dalam satu situasi yang amat menyusahkan aku...
tempat aku membuat kerja ni tidak ada lampu....
susah betul aku menaip dalam keadaan gelap gelita....
hendak melihat papan keyboard pun amat sengsara..
apatah lagi untuk aku taip blog ni...
tapi aku tetap tidak berputus asa berbekalkan semangat juang aku yang tinggi...
aku hari ini betul-betul tidak akan mengutuk mereka...
kali ini aku serius...
tidak akan jadi seperti post aku yang sebelum-sebelum ni...
kerana aku hendak ceritakan kenapa aku menulis post untuk hari ini....
hari ini aku bermimpi tentang seseorang lagi...
setelah aku selama ini bermimpi tentang mereka-mereka yang mungkin istimewa bagi aku...
dia mungin lebih istimewa...
kerana mungkin aku terlalu memujanya walaupun dalam diam...
beberapa kali aku bermimpi tentang dia...
tak pernah aku dapat menghampiri dia...
malah aku rasa amat payah untuk menghampirinya...
apa makna yang tersembunyi tidak aku ketahui..
tapi walau apapun aku akan menganggapnya sebagai ilusi dan mainan tidur...
kerana aku tidak mungkin lagi menaruh harapan..
harapan yang belum pasti lagi ketentuannya....

4 comments:

Bond De Great said...

tapi bila gelap adif suker gak kan...ader aktiviti yang menarik utk d buat kan...heheheheh

whutdaheck said...

haha...
aktivity ape la yg leh wat dikala kegelapan tuh....

Anonymous said...

salam...wah beshnye mimpi tueh...ehm dpt atau x blum cube blum tau,yg pntg effort awk tue... insyaallah walau sape pon dy akn nmpk gak.xkire la lame atau br,dkt atau jauh...yg pntg usaha yg bersungguh sbb nie sume xkn dtg sndr...hope awk akn mencuba bersungguh2...wish u de best!chaiyok7;)

whutdaheck said...

amin ya rabbal alamin...

doa utk kebahagiaan semua...