Friday, November 21, 2008

kerna dia...

aku sakitkah atau hanya dugaan untuk aku...
setiap hari aku mengalami perkara yang sama...
akibatnya tubuh badan aku merasa akan perit dan jerihnya...
namun aku masih tidak putus asa disini...
aku akan terus berjuang lagi dalam arena penulisan blog...
untuk tatapan dan beri kesedaran kepada yang memerlukan..
kerana aku rasa mereka sangat perlukan kesedarang itu...
bukan setakat perlu dijentik tapi lebih memerlukan aedah yang lebih berkesan..
disini aku cuma seorang pengantara yang mencuba satu kaedah aku yang tersendiri untuk memberi mereka kesedaran itu....
aku sedar akan perilaku mereka yang lemah gemalai itu...
maka haruslah juga mereka berfikiran begitu..
bukannya cuba mencabar kemampuan mereka untuk bersaing...
dan cuba menjadi seperti kami.....
cukuplah sekadar mempunyai semangat yang tinggi...
tak perlulah untuk berdiri sama tinggi dan tak perlulah duduk lebih rendah lagi...
kesederhanaan itu lebih manis jika di pandang daripada gelojoh dan tergopoh-gapah...
aku akan sentiasa menulis...
aku harap ramai yang baca dan kita kongsikan ketidakpuasan yang terpendam sejak sekian lama....

No comments: