Saturday, October 18, 2008

dunia blog aku......

sebenarnya aku sebelum ni bermain dengan dunia blog sejak dalam friendster...
cuma kali ini aku meluaskan dunia blog aku.....
dalam friendster aku banyak membuat kisah vice versa.....
menceritakan perihal lelaki dan perempuan.....
tapi aku lebih banyak mengutuk akan peribadi perempuan.....
mungkin kerana pengalaman aku yang banyak berhadapan dengan golongan ini yang membuat aku nampak mereka ini terlalu banyak yang mengarut......
jangan melatah...
kerana aku pun sebenarnya nak meneruskan perjuangan itu.......
memperkatakan perihal kaum hawa.....
mungkin lebih banyak kontra berbanding pro.....
hahahaha.....
aku sangat mengalu-alukan kepada lelaki yang ingin bersama aku.......

1 comment:

Pemburu Impian said...

Hidup bersama mati masing2..
Apakah kamu pernah mengalami suatu kekecewaan yang amat mendalam terhadap kaum tersebut?
Apa pun perjuangan tersebut harap dpt memberi manfaat kepada umat sejagat...