Friday, October 17, 2008

permulaan....

bismillairahmanirrahim.......
pembuka bicara buat pertama kalinya disini.....
it's a blog zone......
penentu hala tuju penulisan aku disini......
maka aku la yang bertanggungjawab untuk menentukan arahtuju aku...
ada yang kata jadi blogger macam Mr M dalam siri goda itu seronok....
mungkin jga aku berpandangan begitu.....
menarik...?
mungkin ya atau tidak itu terpulang kepada isi yang akan aku keutarakan sepanjang penulisan blog ini..........
aku tertarik dan akan sedaya upaya untuk menjaga tatasusila aku sepanjang aku menulis blog aku....
kerana aku juga harus menjaga hati dan persaan pembaca blog aku.....
maaf aku tidak akan post lirik lagu atau mp3 untuk di download....
aku cuma akan mengutarakan blog aku menjurus kepada isu sosial terutamanya anak2 muda untuk aku kongsikan situasinya dengan semua pembaca...
ya aku telah menetapkan arahtuju aku untuk sepanjang penulisan aku......
terus terang semuanya akan berkaitan dengan yang hidup dan mungkin secara tidak sengaja aku tersentuh dengan yang telah mati.....
sekian dahulu buat masa ini....
insyaAllah aku akan sentiasa meng'update' blog ini.....

No comments: